Thursday, September 22, 2011

Kelentikumera

Hi.

Selamat berkenalan.

Nama lembu ni, lembu stress.

Kegunaan lembu ni, untuk menghiburkan diri empunyanya dikala stress.

Lokasi lembu ni, kat opis saya.

Sebab stress banyak didapati di opis.

Sebab once saya dah melangkah kuar je dari pintu opis, segala2 pasal opis akan ditinggalkan kat opis.

Sebab tu stress banyak kat opis.

Anyway, takde nama spesifik untuk lembu ni ya.

Tapi kalu nak letak jugak nama, Kelentikumera pun sounds cute.

Ok.. Enuff with the introduction.

Sekarang ni nak letak pic lembu yang comel macam sial ni.

Nampk pic dibawah?


Lembu ni berwarna putih badannya dan matanya besar terbonjol berwarna biru.

Tanduk Kelentikumera ni pun berwarna biru.

Comel kan senyumannya. Plus, matanya pun kiut miut macam sial.

Bila stress, genggamlah Kelentikumera ini dengan sekuat hati.

Nanti hasilnya akan jadi begini -


Bertambah tahap kecomelan Kelentikumera ni kan?

Macam namratospatpulohduajuta kali ganda lebih comel dari keadaan sebelom dipicit.

Tapi still, kekadagn tu stress tak hilang jugak.

Sebab Kelentikumera still senyum!

Macam mana bole jadi camni?! Ini tak adil!!

(Ada je option lain. Lempar je si Kelentikumera ke orang penyebab stress tu. Dengan harapan tanduknya yang tajam tu akan menikam dan membocorkan mata si pelaku. HA HA HA HA HA! Baru puas hati aku! Hamek kau madafaka!)

Oke lah.

Sekian.. Tu saja kali ni untuk entry blog yg merapu-rapu yang jarang di update lately ni. Weols MALAS nak update blog weols ni tau tak uols sekaliannn!!

Oh ya.

Selamat Hari Raya. Maaf Batin (sahaja ye. Saya tak penah menkasari zahir kalian.). Pada bekas-bekas skendel sekalian, pada bekas kawan-kawan sekalian, pada seluruh pembaca dan pemfolow terbahekk blog saya yang tahpape ni.

Dengan ucapan, saya maafkan korang sumer. Hihiks.. =P

p/s: Jangan nak marah lagi dah lepas ni. Kalau marah2 lagi, ai fak u lelaju karang, baru tau.

#kbai

p/p/s: saya aktip gilababi tahap Kelentikumera ngan #twitter skang ni. ala2 nak jadi #tahitwitter.. so, pada yang ada twitter tu, jangan malu, folow saya eh... =P

Klik je kat badge twitter saya kat sblah ni..

#kbai

3 comments:

  1. Haaaa.. Comel kan shin? Bole didapat kat kedai cenderahatii berdekatan ngan hopis ai. Silakan beli. Jgn memalu.. Hihiks.. =P

    ReplyDelete
  2. haha suke sangat. bole belikan 1?

    ReplyDelete